Відповідно до положень статті 707 Цивільного Кодексу України та статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», при покупці непродовольчого товару належної якості Ви маєте право обміняти його на аналогічний товар, в разі якщо він Вас не влаштовує по будь-якої причини.

Поверненню підлягає тільки той товар належної якості, який не використовувався Вами і який зберіг товарний вигляд, властивості, упаковку, пломби і ярлики.

Термін на повернення такого товару становить 14 днів, не рахуючи дня покупки товару.

Для повернення товару належної якості, Ви повинні зберегти розрахунковий документ, що підтверджує купівлю товару (чек або аналогічний документ). Також, при поверненні товару, Ви повинні мати з собою паспорт для пред'явлення його продавцеві.

У разі якщо Ви вирішили обміняти товар, а аналогічного товару вже немає в продажу, Ви маєте право придбати будь-який інший товар за такі ж гроші. Ви також маєте право розірвати договір і повернути свої кошти назад. При цьому, зверніть увагу на те, що при розірванні договору купівлі - продажу, розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі (гроші, сплачені за товар, повертаються в день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом семи днів).

Вартість поштових витрат з пересилання товару для обміну оплачує покупець.